هتل های 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل 4 ستاره سارا کیش که در سال 1388 در مراکز تفریحی و تجاری کیش بنا شد. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما مسافران تور کیش رقم بزند.

 

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و... . برای استفاده از امکانات این هتل با تور کیش همراه شوید.

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

 


هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1383 با نام هتل لاله در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و در غالب 3 طبقه به عنوان هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید این هتل در سال 1390 مورد بازسازی قرار گرفت و به هتل 4 ستاره ارتقا پیدا کرد و با نام هتل لوتوس به شکل کنونی تغییر پیدا کرد. این بنا تحت تاثیر بناهای دوره هخامنشیان ساخته شده و از طراحی منحصر به فردی برخوردار است. هتل لوتوس کیش از 72 اتاق تمیز و بزرگ تشکیل شده است که 40 اتاق آن ظرفیت بیش از 3 نفر را دارا می باشد.این هتل تور کیش در میان باغی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته است که این ویژگی زیبایی هتل را دو چندان کرده است. از نظر موقعیت مکانی این هتل در بلوار دانش و در نزدیکی دانشگاه بین المللی کیش و جنب هتل بین المللی سورینت صدف کیش قرار دارد و تا ساحل اسکله تفریحی کیش حدود 10 دقیقه فاصله دارد از این رو مورد توجه گردشگران تور کیش قرار دارد. همچنین هتل لوتوس کیش تا فرودگاه تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

امکانات هتل لوتوس کیش :

لابي، كافي شاپ، ماهواره، نمازخانه، رستوران، پاركينگ اختصاصي هتل، پاركينگ سرپوشيده، لاندري، آسانسور، خدمات خانه داري، فضاي سبز،  تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و ...  برای میهمانان تور کیش می باشد

 

 

مطالب مرتبط :

تور کیش تابستان 95

تور کیش تیر 95

تور کیش مرداد 95

تور کیش شهریور 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95

تور کیش ویژه تعطیلات مرداد 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: